joi, 21 august 2008

Start!

Buna tuturor!

Vreau sa am si eu un inceput..mai micut asa..da vrea sa fie prezent si el!


Cine sunt eu?
Eu sunt Mirela, am aproape 20 de ani si sunt studenta! Am absolvit primul an de facultate in cadrul politehnicii! Toate bune si frumoase, cel putin anul acesta! Sa de Domnul sa fie asa si la anu! :) Ca si locatie ..nu am una si sigura! Activez in doua orase diferite: Tg-Mures si Cluj-Napoca!

Eu despre mine?
Ma consider o persoana vesela,copilaroasa, imi place sa glumesc.Buna dispozitie si voia buna ma fac mereu sa ma simt bine. Insa pot si calma, serioasa..si foarte analista si atunci cand nu e cazul! Imi place sa ies cu prietenii..Preferinte pentru localuri nu prea am! Am cam colindat peste tot..de la concerte, discoteti, cluburi, sali de jocuri, ..la bazin, sali de gym, plimbari in parc...si clasicul lenevit in pat! :P Astfel am ajuns la concluzia ca locul nu prea conteaza pe cat conteaza oamenii pe care ii ai alaturi! Orice locatie devine intersanta daca ai persoanele potrivite langa tine! Distractie e oriunde!

De ce un blog?
Recent m'am decis sa imi fac si eu propriul meu blog. Am vazut si eu pe altii si a inceput sa'mi placa! Avand in vedere ca aceasta e prima mea tentativa, nu prea am eu experienta! Recunosc,mi'a fost si greu sa ma decid asupra unei teme..de care stiam ca ar trebui sa o ai inainte de a'ti crea un blog! Eu nu am stiut! Am avut mai multe idei asa fara nici o baza...dar s'ar putea sa fie si mai multe de acuma incolo!

De ce un blog de afaceri?
E o buna intrebare!Dar a trebuit sa mi'o adresez ca sa fiu sigura ca de maine nu o las balta!
Eu nu sunt in domeniu si cred ca prea putine stiu. Si adevarul asa si e!
De cateva luni am intrat in afacerea Amway! S'ar putea sa stiti cate ceva despre ea..Si eu stiu tot cate ceva...insa am intrat pentru ca vreau sa am aflu mai multe. Prin intermediul lor am inceput sa citesc niste carti foarte interesante! Aceste carti nu au legatura cu afacerea propriu-zisa..dar au menirea de a te dezvolta in mod personal! E unul din motivele pentru care fac afacerea!

Ceea ce este adevarat este faptul ca scoala de afaceri ti'o insusesti tu singur! Nu o sa vina nimeni sa ti'o predea de la cap la coada..nu ai examene..nu ti se cere nimic. Sunt doar cerintele pe care tu ti le'ai pus propriei persoane! Ai nevoie doar de un deschizator de drumuri care sa'ti arate incotro s'o iei!

Sa nu uitam...
Da, blogul nu va fi doar pentru asta...Probabil voi mai introduce noi sectiuni de divertisment, stiri...si altele pe care ati dori sa le vedeti..daca mi le veti comunica! Sunt deschisa ideilor noi!

Pana atunci, toate cele bune

Happy