sâmbătă, 20 septembrie 2008

Scrisoare de la un prieten

CE MAI FACI ?

Îţi trimit această scrisoare prin unul din ucenicii Mei. Vreau să-ţi spun cât de mult te iubesc, că mă interesează soarta ta şi aş dori să comunicăm.Azi dimineaţă, când te-ai trezit, eram lângă patul tău, în lumina minunatului Meu răsărit care a inundat odaia. Am sperat că-mi vei spune: “Bună dimineaţa!”, dar n-ai făcut-o. M-am gândit că poate era prea devreme şi de aceea nu M-ai observat. Am încercat să-ţi atrag atenţia când ai deschis uşa grăbită. Ţi-am sărutat faţa cu boarea dimineţii. Am revărsat asupra ta mireasma dulce şi parfumată a florilor. Ţi-am fredonat o melodie de dragoste prin ciripitul păsărilor. Dar ai trecut pe langă Mine grăbind pasul.Mai tarziu, te-am privit mergând şi discutând aprins cu prietenii. Ah! Cât aş fi dorit să schimbi câteva cuvinte şi cu Mine! M-am apropiat şi am sperat să-Mi vorbeşti. Dar iar ai trecut pe langă Mine, fără să Mă bagi în seamă.După-amiază ţi-am trimis o ploaie înviorătoare şi ţi-am strălucit prin fiecare picătură. Am strigat din ceruri cu glas de tunet..., doar, doar, Mă vei auzi.Apoi ţi-am pictat un curcubeu fermecator în mijlocul norilor Mei aurii. Mi-am zis: “Cu siguranţă Mă va vedea!”, dar, nu M-ai văzut.Când s-a apropiat seara, ţi-am trimis un minunat apus de soare şi o briză răcoroasă care să te odihnească. Apoi ţi-am facut cu ochiul de mii de ori prin stelele Mele strălucitoare, nădăjduind că Mă vei vedea şi-Mi vei face şi tu cu ochiul. Apoi am aşteptat..., dar am rămas înşelat şi de data aceasta.Da, bineînţeles că lucrul acesta M-a durut, dar eu continui să te aştept pentru că sunt prietenul tău şi te iubesc!Te-am văzut adormind noaptea trecută, şi Mi-am dorit să-ti ating fruntea, aşa că am revărsat lumina lunii pe faţa ta ca să-ţi amintesc că nu te-am uitat. Am nădăjduit că, măcar acum, o să-Mi vorbeşti. Dar tu nu Mi-ai spus nici un cuvant. M-a durut mult lucrul acesta.Totuşi am continuat să stau de veghe la căpătâiul tău, sperând că măcar a doua zi dimineaţa vei observa prezenţa Mea.Te-ai trezit târziu azi dimineaţă şi te-ai grăbit să îţi începi ziua, uitând din nou să-mi vorbeşti... Lacrimile Mele erau în stropii de ploaie...Astăzi arătai atât de tristă..., atât de singură...M-a durut lucrul acesta până în inima..., pentru că înţeleg..., căci şi prietenii Mei m-au întristat şi M-au rănit de multe ori. Eu tot încerc să-ţi spun că... TE IUBESC !Încerc să-ţi spun aceasta prin liniştea unei pajişti înverzite...Ţi-l şoptesc prin frunze, prin copaci şi ţi-l răspândesc prin culoarea şi mirosul florilor.Îţi strig aceasta prin torentele din munţi şi dau păsărilor să cânte cântece de dragoste.Te îmbrac în strălucirea caldă a sorelui şi în parfumul văzduhului.De ce...? Pentru că dragostea Mea către tine este mai adâncă decât oceanele şi mai înaltă decât munţii, mai mare decât cea mai mare nevoie pe care o ai tu vreodată!Tot astfel, în fiecare zi am continuat să Mă descopăr prin tot felul de căi, sperând că vei dori să fiu Păstorul tău. Eu pot să-ti port de grijă ca nimeni altul. Eu sunt Păstorul cel bun care îşi dă viaţa pentru oile Lui. Eu am venit ca oile Mele să aibă viaţă şi s-o aibă din belsug. Dragostea Mea pentru tine este mai adâncă decât marea şi mai înaltă decât cerul. Te iubesc cu o iubire veşnică, de aceea îţi păstrez bunătatea Mea. Dacă vrei să şti, NOI vom petrece eternitatea împreună în cer.Ştiu întradevăr cât este de greu pe Pământ.Căci am fost acolo tocmai pentru că am vrut să fac ceva ca să te pot ajuta.Tatăl Meu vrea şi El să te ajute! Este suficient să ne chemi!Pentru binele tău, te rog să-Mi răspunzi!Tu eşti cea care hotărăşti...!
Eu Te-am ales..., şi de aceea voi aştepta...pentru că TE IUBESC !!!

Prietenul tău care te iubeşte,
ISUS HRISTOS